Hallå alla! Eftersom jag misstänker att inte ni alla kollar Svenska Superseriers forum vill jag rikta er uppmärksamhet mot vår omröstning. Ni är alla välkomna att rösta fram logon till vår samarbetsserie Nordens Stjärnor!
Omröstning här!
Rösta fram din favorit-logo
Started by TFels, Sep 07 2008 16:16
4 replies to this topic
#2
Posted 07 September 2008 - 19:32
Nåjo, visst gör jag som så.
#3
Posted 07 September 2008 - 21:13
Oj, det var svårt. Flera fina där. Jag ska fundera en stund och rösta sen.
Support your local search and rescue unit - get lost.
#4
Posted 09 September 2008 - 17:28
Röstat
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
#5
Posted 09 September 2008 - 18:03
Ja' å'.
../l、 Getting old is when a narrow waist and a broad mind change places!
(゚、 。 7
l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train!
じしf_,)ノ
(゚、 。 7
l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train!
じしf_,)ノ





