Jump to content

Photo

Logoomröstning, andra omgången, avgjord.


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

Poll: Rösta på vilken logovariant vi ska använda

Bocka i efter ditt hjärtas röst :)

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#1 DanielSchenström

DanielSchenström

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:Enköping
  • Interests:Serier, rollspel, scifi, fantasy

Posted 29 September 2008 - 16:09

Röstningen pågår en vecka, fram till söndag midnatt.

Alternativen:

Posted Image

Edited by DanielSchenström, 06 October 2008 - 05:26.


#2 DanielSchenström

DanielSchenström

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:Enköping
  • Interests:Serier, rollspel, scifi, fantasy

Posted 04 October 2008 - 14:03

Lite mer än ett dygn kvar, än är det så jämt att en röst eller två kan avgöra. Fram med röstarfingret och visa var sköpet ska stå!

#3 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 04 October 2008 - 16:25

Hööh, jag sällade mig till majoriteten, verkar det som. Valde 1an på gamla, och 2an på nya. Hehe. :P :D

#4 DanielSchenström

DanielSchenström

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:Enköping
  • Interests:Serier, rollspel, scifi, fantasy

Posted 06 October 2008 - 05:25

Då var det avgjort då. Två loggor, en för Golden Age och Silver Age och en för Bronze Age och Modern Age.

#5 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 15 November 2008 - 15:40

Ja hoppsan. Tänk vad glömsk man kan vara. Heh. :D Glömde alldeles bort den här tråden.

Edited by PredaBot, 15 November 2008 - 15:40.