Jump to content

J.o.J

Member Since 24 Dec 2007 - 10:27
Offline Last Active Jan 09 2008 16:40

Posts I've Made

In Topic: The Mighty Boosh - Säsong 3

27 December 2007 - 21:35

Klart man är boosh fan! :)
Har du följt hela tredje säsongen eller?


Hej, och välkommen till forumet :)

Klart att man har följt hela tredje säsongen men jag har inte sett senaste avsnittet än. Får rätta till det snart :)

Avsnittet med the Crack fox var väldigt roligt tycker jag :D


Tack!
nej jag väntar också på sista avsnittet. :)

Ja det var dökul fast jag gillade power of the crimp också.

så många sköna låtar:)

In Topic: The Mighty Boosh - Säsong 3

24 December 2007 - 11:02

Klart man är boosh fan! :)
Har du följt hela tredje säsongen eller?