Jump to content

fannnyn

Member Since 27 May 2009 - 10:29
Offline Last Active Jul 28 2009 01:55

Topics I've Started

Tecknare söker manus!

05 June 2009 - 10:48

Hej!
Fanny M Bystedt heter jag, avslutar snart första året på serieskolan i Malmö.
Har ritat serier i flera år, och för det mesta hållt mig till romantiska flick serier, självbiografiskt eller doujinshi (att teckna serier om anime/manga karaktärer).
Trots att jag mest ritar flickmanga har jag alltid läst andra genrer (skräck, äventyr, fantasy etc.), och hade verkligen velat utmana mig själv och rita en annan typ av serie. Min stil kommer dock fortfarande att vara "manga", men just handlingen hade varit intressant att ha annorlunda.

Skräck? Sci-fi? Fantasy? Steampunk? Vikingar? You name it!

Letar alltså helt enkelt efter en utmaning!
Helst avslutad serie på 10 sidor (men, kan tänka mig att sträcka mig till 15-20 beroende på innehållet och antalet bg, etc.)

Mvh
/ Fanny :3
Hör av dig via mail! (fannnyn@gmail.com)
Kika gärna in på min hemsida: fannymbystedt.se eller min deviantart: fannyn.deviantart.com

(ps. kan rita hus, fordon, djur (speciellt hästar! :D ), drakar etc.. bara inte gjort det på en evighet)