jag är en god vän till Viktor (DarkPaladin300) som har tjatat på mig att logga in här och efter en... ganska hård övertalning av honom, så är jag nu en medlem på SSS forum.
http://chili19.deviantart.com/ Här är min DA sida, men jag är mest en författare och dyslektiker (vilket kan förklara att jag har några stavfel här och där). Jag har provat på att vara en serieförfattare och här vore det kul att få lite tips och kanske göra ett manus eller två som nån kan teckna =)