Jump to content

chili19

Member Since 04 Feb 2010 - 15:47
Offline Last Active Feb 20 2010 15:19

Posts I've Made

In Topic: Presentationstråd

08 February 2010 - 10:33

Heh nice...men de är ändå svåra att rita

In Topic: Presentationstråd

06 February 2010 - 20:42

gör det? en ninjagiraff?

In Topic: Presentationstråd

05 February 2010 - 10:36

http://chili19.deviantart.com/ Här är min DA sida


Du diggar giraffer, ser jag...


Ja det gör jag. Men de är ett smärre *beep* att rita pga deras fläckar.

In Topic: Presentationstråd

04 February 2010 - 22:00


(bra jobbat Viktor!)


Tackar, men det är chili som behöver all tack egentligen, jag bara gav henne en liten... knuff över kanten XD


Han drog mig till ett internet café o tvingade mig att signa hit <.< inte för att jag klagar

In Topic: Presentationstråd

04 February 2010 - 15:55

Hej allihopa, Carro alias chili19 här =D

jag är en god vän till Viktor (DarkPaladin300) som har tjatat på mig att logga in här och efter en... ganska hård övertalning av honom, så är jag nu en medlem på SSS forum.

http://chili19.deviantart.com/ Här är min DA sida, men jag är mest en författare och dyslektiker (vilket kan förklara att jag har några stavfel här och där). Jag har provat på att vara en serieförfattare och här vore det kul att få lite tips och kanske göra ett manus eller två som nån kan teckna =)