Jump to content

Photo

Figurer


  • Please log in to reply
1791 replies to this topic

#1726 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 08 November 2014 - 15:30

Tror fortfarande inte att det är smart att skicka en kleptoman för sådana känsliga uppdrag. Men det är bara jag det.


Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#1727 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 12 November 2014 - 10:34

Och hur kul är det att göra smarta saker hela tiden?

#1728 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 21 November 2014 - 18:47

Med tanke på att många skurkar är galna, så förstår jag vad du menar.


Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#1729 Peral

Peral

    Commander

  • Members
  • 253 posts

Posted 27 November 2014 - 00:24

Skurkarna är ofta roligare än hjältarna de är de som driver på händelserna



#1730 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 27 November 2014 - 13:42

Kan jag hålla med om.


Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#1731 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 25 April 2015 - 17:29

Hade tänkt kasta in Doktor Tortyr in bland skurkarna här, men känner att Gromköping har nog med problem som det är.

Skrev det här mest för att det har varit ganska tyst här den senaste tiden.


Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#1732 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 23 June 2015 - 15:20

 

Hennes verkliga natur avslöjas, och vi får även möta hennes vän och riddjur - SVENSK TIGER! ^^


happy24.gif Haha! Kan tänka mig en blågul Battle Cat! thumbsup.gif

 

 

Åh! Kolla vad jag hittade! Svea med tiger av Mirjam Löfgren:

 

moder_svea__en_svensk_tiger_by_bitterswe



#1733 TFels

TFels

    Svarta hålet i galaxens centrum

  • Moderator
  • 2,975 posts
  • Gender:Male
  • Location:Göteborg
  • Interests:Serier
    Konst
    Musik
    Pedagogik
    Formel 1

Posted 23 June 2015 - 15:55

Fräckt!


Posted Image<br />
Thomas<br />
Svenska Superserier

#1734 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 23 June 2015 - 16:30

Och som om detta icke vore nog, hittade jag nu också en liten patriotisk fisk:

 

 

svenskstor_180784660.png

 

 

 

 

Vem har sagt att en superhjälte måste nöja sig med ett husdjur?



#1735 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 02 October 2015 - 19:53

Läste precis en beskrivning utav Ghast: En odöd luffare och expert på döden. Väldigt värmande beskrivning Tfels...


Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#1736 DanielSchenström

DanielSchenström

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,015 posts
  • Gender:Male
  • Location:Enköping
  • Interests:Serier, rollspel, scifi, fantasy

Posted 14 July 2016 - 00:15

Har ägnat lite tid åt statistik idag. Det har ju diskuterats att ha vissa medlemmar med i varje avsnitt så att läsarna har fasta punkter i den fasta serien. Hur ser det ut hittills och framöver kan man fråga sig? Ett urval som inte räknar med, soloserier, skämtserierna och introserien här då.

 

Det har gjorts 12 färdiga berättelser med Nordens stjärnor och den siffran som presenteras här är hur många av dem som dessa figurer varit med i.

Populäraste figurer: Lon och Tin (9), Pantern (8), Greven (7), Nox (6) och Otroliga mannen och Johnny Boy (5).

 

Av det drar man lätt slutsatsen att The Viktor är bäst på att skapa Nordens stjärnor-medlemmar!

 

 

Det finns också 50-nånting manus, idéer och serier som inte är klara än, och det antalet ser vi här.

Populäraste figurer: Tin (18), Pantern (16), Lon (15), Nox (14) och Otroliga mannen, Greven och Jeanne Nocturne (13).

 

Slutsatsen blir att The Viktor måste göra mer reklam för sina figurer så de inte blir omsprungna av The Thollin.

 

 

Hur är det med skurkarna då?

Diamant-Jimmy och Råttan som bägge har 2 framträdanden leder än så länge.

 

Men framåt då? The Srets skurk Nattkatten kommer troligen vinna med 6 tänkta framträdanden.

 

 

Men är detta rätt sätt att mäta? Tja, det är ett sätt att mäta i alla fall. Det ser lite annorlunda ut om man ändrar från berättelser till avsnitt exempelvis för då får de som är med i En hobby för alla plussa på 2 framträdanden, och en del som är med i Förgöraren lägga till 1. Man kan också mäta sidor eller rutor. (Sen måste man kolla vilken Otroliga mannen och vilken Tin som var med i en serie, om man vill.)

 

Men om vi kollar publicerade avsnitt så blir det istället såhär i toppen:

Lon och Tin (12), Pantern (11), Greven och Nox (9), Johnny Boy (7) och Otroliga mannen och Plågaren (6).

 

 

Slutsatsen av slutsatserna är att ni inte ska ropa hej än, denna statistik är preliminär, men lite småintressant. Räknar man med skämtserierna så kan man konstatera att Lon är gruppens populäraste medlem.

 

Och vi ska skänka en tanke till alla dem som inte fått vara med än också!

 

Graviton, Moder Svea, Liemannen och Personligheten. De är dock tilltänkta för minst 3 berättelser var så blir bara en av dem gjorda så har de inte gått lottlösa.



#1737 DanielSchenström

DanielSchenström

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,015 posts
  • Gender:Male
  • Location:Enköping
  • Interests:Serier, rollspel, scifi, fantasy

Posted 19 July 2016 - 13:04

Här kommer Bloodhand, förut könd som Dödens öga!

Sret, är den godkänd?

 

bloodhand.jpg



#1738 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 19 July 2016 - 15:38

Jag gillar det, vill ogärna låta otacksam, men jag hade gärna villat se honom med ett skjutvapen också, så man förstår att det inte bara är en knivsvingande galning till som jag har skapat. Skjutvapen är ju trots allt Bloodhands specialitet :)


Edited by Sret, 19 July 2016 - 17:44.

Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#1739 DanielSchenström

DanielSchenström

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,015 posts
  • Gender:Male
  • Location:Enköping
  • Interests:Serier, rollspel, scifi, fantasy

Posted 19 July 2016 - 18:10

Inget problem, att lägga till. I beskrivningen står det bara att han bär knivar, det står inte att han bär skjutvapen, så det var det jag utgick från.



#1740 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 19 July 2016 - 19:57

Står det inte att han använder skjutvapen och att han nästan har en onaturlig förmåga att hantera skjutvapen? Eller har jag drömt detta? Det stämmer att han bär knivar. Var längesedan jag skrev ner den karaktären så jag minns inte mycket, men säker på att jag gjorde honom till en mästerlig skytt.


Edited by Sret, 19 July 2016 - 20:02.

Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#1741 DanielSchenström

DanielSchenström

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,015 posts
  • Gender:Male
  • Location:Enköping
  • Interests:Serier, rollspel, scifi, fantasy

Posted 19 July 2016 - 21:13

Yes, står att han är en fantastisk skytt med alla skjutvapen, men inte att han bär några. Men vad tänker du dig att skjutvapnen är standard? Har han i såfall nån typ av vapen han alltid bär? Pistoler, revolvrar, maskingevär? Och hur bär han dem? I handen, i hölster?



#1742 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 19 July 2016 - 22:04

Jag gissar på att han skulle ha burit sina skjutvapen i en sorts sportbag för att underlätta för sig. Eller så hade han haft pistoler innanför rocken så att de inte syntes ändå, ju mer jag tänker på det bestå mer ångrar jag att jag över huvud taget yttrade mig :D För bilden är för mig bra som den är.


Edited by Sret, 19 July 2016 - 23:26.

Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#1743 DanielSchenström

DanielSchenström

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,015 posts
  • Gender:Male
  • Location:Enköping
  • Interests:Serier, rollspel, scifi, fantasy

Posted 24 July 2016 - 23:52

Han kommer ha en pistol i den nu öppna handen på den slutliga bilden som hamnar i guiden.



#1744 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 14 August 2016 - 02:33

Det var inget du egentligen behövde ändra :)


Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#1745 TFels

TFels

    Svarta hålet i galaxens centrum

  • Moderator
  • 2,975 posts
  • Gender:Male
  • Location:Göteborg
  • Interests:Serier
    Konst
    Musik
    Pedagogik
    Formel 1

Posted 18 August 2016 - 18:27

Här kommer texten om Just Revenge till guiden. Bild kommer strax.

 

 

Just Revenge
Just Revenge är resultatet av ett misslyckat försök av FN att få kontroll över världens främsta superhjältar. Man tänkte sig att man skulle kunna kontrollera dem om man samlade dem i en grupp under ledning av Hyperman. Så skedde, men efter ett tag insåg medlemmarna att de var tvungna att agera självständigt för att bli effektiva och undgå korruption. Efter att de fått flera högkvarter jorden runt, samt en satellit i bana runt jorden av FN, bröt de sig loss. Mellan högkvarteren kan de teleportera sig. Idag anses Just Revenge av många vara jordens mest framstående superhjältegrupp. Ursprungsmedlemmarna var Wolverhino, Miracle Woman, Hyperman, Captain World, Spider-venom och Human Bat. Efter hand har även Helltoddler och Finn Savage anslutit sig.

 

Wolverhino

Namn: Loboe
Hår: grått
Ögon: svarta
Längd: 170 cm
Vikt: 200 kg
Nationalitet: Indonesien
Civilstånd: ogift

Ursprung:
Som spädbarn övergavs han av sina föräldrar och togs om hand av en brottsorganisation. Genom vetenskapliga försök försåg de honom med noshörningshud och metallskelett och via genterapi gav de honom egenskaper från både noshörning, järv och varg. Efter att ha begått brott för organisationen bröt han sig loss och verkar numera för mänsklighetens bästa.

Krafter och vapen:
Pressar 3 ton och kan springa i uppåt 60 km i timmen. Hans grova hud står emot mycket kraftigt våld och hornet, med vilket han gärna stångas, är täckt av en vanadiumlegering. Det är även klorna, som är vassa nog att skära genom betong. Synen är ganska dålig, medan övriga sinnen är extremt skärpta. Hans höga densitet och hårda hud gör att hans slag blir mycket tunga.

Övrigt:
Kan ibland få sällskap av fåglar som pickar småkryp i hans skinn. Vresig personlighet som ibland visar tecken på posttraumatisk stress.

 

Miracle Woman

Namn: Voulinda Carter
Hår: mörkbrunt
Ögon: bruna
Längd: 185 cm
Vikt: 75 kg
Nationalitet: Grekland
Civilstånd: ogift

Ursprung:
Hennes mor dog då hon föddes och fadern var okänd. Hon växte upp på barnhem till en dag i tonåren då hon fick besök av två män som båda påstod sig vara hennes far. Den ena var guden Tor, den andra guden Zeus. Av dessa fick hon sina krafter och träning i stridskonst.

Krafter och vapen:
Pressar ca 95 ton och är närapå osårbar. Hon kan glidflyga och nedkalla blixtar från gudarna Zeus och Tor. Zeus blixtar slår ut både henne och en av henne utvald fiende, ofta med resultatet att hon vaknar och kommer till sans före fienden. Tors blixtar slår bara ut fienden, men fungerar endast lite mer än hälften av gångerna och man kan inte veta vilka gånger. När Tors blixt har nedkallats en gång kan varken denna eller Zeus blixt nedkallas förrän efter nästa solupp- eller solnedgång, oavsett om nedkallningen lyckades eller inte. Miracle Woman använder en osynlig flygande häst kallad Sleipgasus vilken kan komma upp i mycket höga hastigheter. Hon är ovanligt skicklig i närstrid.

Övrigt:
Lugn och bestämd personlighet.

 

Hyperman

Namn: Carl Elreeve
Hår: brunt
Ögon: blå
Längd: 195 cm
Vikt: 100 kg
Nationalitet: USA
Civilstånd: gift

Ursprung:
Kommer ursprungligen från planeten Exodus, belägen på andra sidan galaxen. Efter att det mesta av livet på Exodus utplånades i en miljökatastrof for den överlevande spillran av befolkningen iväg i ett rymdskepp för att finna en ny planet att leva på. Av hittills okänd anledning förstördes skeppet på vägen. Några få överlevande lyckades ta sig ombord på reservkapslar som for iväg åt olika håll i galaxen. En av dessa innehöll en pojke som landade på jorden. Pojken blev adopterad och växte upp till hjälten Hyperman.

Krafter och vapen:
Pressar ca 100 ton, är närapå osårbar och kan flyga mycket snabbt. Skjuter laserstrålar med ögonen.

Övrigt:
Just Revenges talesman och ordförande. Har stor pondus och är mycket rättskaffens. Han ägnar en del tid och möda åt att söka efter andra överlevande från Exodus.

 

Captain World

Namn: Aadesh Tank
Hår: mörkbrunt
Ögon: bruna
Längd: 190 cm
Vikt: 95 kg
Nationalitet: Indien
Civilstånd: gift

Ursprung:
Under andra världskriget skapade Storbritannien via kemiska experiment soldaten General Great Britain för att hålla ordning på Indien, över vilket de hade stor kontroll. Soldatens namn var Aadesh Tank. För att säkra Aadesh Tanks lojalitet till det brittiska imperiet försatte de honom i hypnotisk trans och använde honom i detta tillstånd till våldsamma handlingar mot indierna. När Tank trots denna trans försökte göra motstånd mot behandlingen försatte de honom i ännu djupare trans. Han föll i koma och glömdes bort. I denna koma slutade han åldras, samtidigt som ämnesomsättningen föll till noll. Detta överlevde han tack vare de kemiska experiment han utsatts för. När han många år senare vaknade vigde han sitt liv åt att kämpa för rättvisan.

Krafter och vapen:
Tröttnar aldrig. Hans sköld är gjord av en lätt vanadium-titanlegering och tål att utsättas för oerhörda påfrestningar. Hans stridsträning har gjort honom till en formidabel kämpe.

Övrigt:
Taktiskt geni. Ledare i fält. Pläderar för öppna gränser mellan världens folk.

 

Spider-venom

Namn: Patrick Peters
Hår: blont
Ögon: gröna
Längd: 180 cm
Vikt: 70 kg
Nationalitet: USA
Civilstånd: ogift

Ursprung:
Patrick Peters var en mycket lovande ung forskare inom biologin fram till den dag då en av hans rivaler lade en spindel i hans mat. Spindeln var dessvärre muterad och medförde att Patrick drabbades av våldsamma kräkningar. Efter några dagars sjukdom började Patricks mundelar att utvecklas till spindelkäkar. Ganska snart insåg han att han begåvats med krafter.

Krafter och vapen:
Pressar ca 10 ton. Oerhört vig, kan hoppa 12 meter upp i luften och tål grövre våld än en vanlig människa. Kan spinna spindelväv med armar, händer, fötter och ben men inte skjuta iväg den. Väven är mycket stark och svår att ta sig ur för den som fastnat. Genom att bita med de utstående mundelarna, chelicererna, kan han spruta in förlamande gift i sina fiender. Giftet verkar uppåt en kvart och kan vara ganska smärtsamt. Med sina ögon kan han se åt nästan alla håll samtidigt.

Övrigt:
Aningen sprallig personlighet, men brottas med en del tonårsproblem.

 

Human Bat

Namn: Bill Alfredson
Hår: svart
Ögon: bruna
Längd: 190 cm
Vikt: 80 kg
Nationalitet: USA
Civilstånd: ogift

Ursprung:
Som son till ett mycket rikt par fick den blinda pojken Bill en materiellt privilegierad uppväxt. Men under ytan var det inte någon sund familj, snarare kall. En dag under Bills senare tonår var hans föräldrar försvunna och man trodde att de blivit kidnappade. Efter flera år dödförklarades de. Bill ärvde deras förmögenhet och började nysta i deras bakgrund. För att klara detta detektivarbete skapade han avancerad utrustning som stärkte hans perception och reflexer. Efter mycket möda kom han fram till att hans föräldrar mycket väl kunde ha gått under jorden frivilligt. I och med denna insikt tog han på sig rollen som Human Bat, kompletterade och inkorporerade utrustningen i sin kropp.

Krafter och vapen:
Använder avancerad utrustning inopererad i sin kropp för stänga av ett sinne i taget på fiender inom högst 30 meters avstånd, genom att störa med olika typer av vågor. Är blind men kan tack vare sina egna vågor uppfatta omgivningen bättre än en seende person. Hans enastående perceptionsförmåga i kombination med övernaturliga reflexer gör att han agerar övermänskligt snabbt. Han är oerhört skicklig på närstrid.

Övrigt:
En av världens intelligentaste personer och tillika snille som detektiv. Lever även playboyliv på sina föräldrars förmögenhet.

 

Helltoddler

Namn: Absolon Tod
Hår: inget
Ögon: röda
Längd: 190 cm (220 cm i bebisform)
Vikt: 160 kg (200 kg i bebisform)
Nationalitet: Frankrike
Civilstånd: ogift

Ursprung:
För trehundra år sedan började en maktkamp mellan de onda krafterna i helvetet. Man skapade arméer som stred mot varandra i underjorden. En falang började så småningom tvångsrekrytera människor till sin armé och efter flera århundraden blev några släktgrenar inom falangen alltmer mänskliga. En av dessa människoliknande varelser blev nyfiken på vad han kunde lära av människosläktet och såg till att med hjälp av svart magi återfödas som människan Absolon Tod i Frankrike. Allsedan barnsben har Absolon undersökt sin mänskliga sida och konfronterat sin mörka. I sina yngre år såg han helt mänsklig ut, men förändrades så småningom. Sedan tonåren bekämpar han ondskan och undersöker livet som hjälten Helltoddler. Nyligen rekryterades han som medlem av Just Revenge.

Krafter:
Helltoddler kan fasa igenom all materia. Via beröring kan han även få andra att göra detsamma. Att beröra Helltoddler utan hans tillåtelse är förenat med stor fysisk och psykisk smärta. Han kan sväva och via ett extra öga i pannan skjuta iväg så kallade psykostrålar som paralyserar allt levande av skräck. Ögat kan även skjuta kraftfulla energistrålar.

Övrigt:
Kan pendla ganska kraftigt mellan olika känslotillstånd och ibland begå överilade handlingar. Att han är medlem i Just Revenge beror delvis på att de vill hjälpa honom att kontrollera dessa känslotillstånd. Emellanåt antar han formen av en stor svävande bebis för att lugna ner sina inre känslostormar. Då kan han inte skjuta med sitt tredje öga.

 

Finn Savage

Namn: Lars Ericson
Hår: grönt
Ögon: inget
Längd: 190 cm
Vikt: 130 kg
Nationalitet: USA
Civilstånd: ogift

Ursprung:
Lars Ericson vaknade en dag upp på ett sjukhus, utan något minne av vem han var eller vad som hade hänt. Ingen annan visste det heller, annat än att han hittats medvetslös på en tågtoalett ett år tidigare. Han var dessutom både röd och grön i sin fjälliga hy och försedd med oerhörda muskler, svans, samt två fenor på huvudet. Ganska snart efter utskrivningen från sjukhuset gick han med i Just Revenge.

Krafter:
Kan pressa cirka 60 ton och tål oerhört brutalt våld och explosioner. Med hjälp av svansen och sina ben kan han göra mycket långa hopp, vilka förlängs till uppåt en kilometer tack vare att han kan flaxa med fenorna på huvudet. Med dessa kan han även i viss mån styra om riktningen på hoppen. Om han piskar svansen mot sig själv kan han åstadkomma förödande ljudbangar.

Övrigt:
En ganska glad och lite filosofisk personlighet.


MJzqWMA.jpg


Edited by TFels, 18 August 2016 - 18:40.
Några småfel.

Posted Image<br />
Thomas<br />
Svenska Superserier

#1746 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 18 August 2016 - 18:53

Får mig att vilja se Human Bat och Herr Vit mötas, båda bland de mest intelligenta människorna i världen, och skickliga i närstrid.


Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#1747 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 18 September 2016 - 01:45

Tänkte bara meddela er att  Skurken Ingen kan ha på ett smidigt sätt tagit sig in i Nordens Stjärnors system. För tänk er, vem bär solglasögon mer eller mindre hela iden? Och en shapeshifter kan lura alla i byggnaden. Bara en tanke jag hade till att ha en orsak till sönderfall periodaren. Tanken slog mig nämligen hur lätt han skulle kunna infiltrera Nordens Stjärnor ifall han verkligen valde att hålla sig gömd men ändå för sin hämnd.


Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#1748 DanielSchenström

DanielSchenström

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,015 posts
  • Gender:Male
  • Location:Enköping
  • Interests:Serier, rollspel, scifi, fantasy

Posted 02 September 2018 - 17:57

I höst så är det deadline för Volym 2 av Nordens Stjärnors album och i samband med det kommer en ny version av Skaparguiden och läsarguiden. Jag hoppas som vanligt på lite hjälp från er andra medkreatörer för att illustrera de figurer som ännu inte fått någon helkroppsbild.

 

Det rör alltså dessa personer: (Figurer med en asterisk har en skiss eller illustration att följa redan, men ingen helkroppsbild)

Bobby

Bönsyrsan

Delpho

Det

Dödsskuggan

Lögar (Per L har sagt att han ska inkomma med bild men jag har inte sett någon än)

Nörden

Skuggfågel*

Spegel

Svartdröm*

Plus alla* som ni kan se på Thomas bild av Just Revenge ovanför.

 

Jag kommer att teckna Svartdröm. Posta vilken/vilka figur/er ni vill illustrera, och posta bilden när den är klar i denna tråd.



#1749 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 15 September 2018 - 12:13

Finns det redan en bild på karaktären Svarta Örnen? Samma sak med Insektören och Orm.


Edited by Sret, 15 September 2018 - 12:21.

Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#1750 DanielSchenström

DanielSchenström

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,015 posts
  • Gender:Male
  • Location:Enköping
  • Interests:Serier, rollspel, scifi, fantasy

Posted 17 September 2018 - 21:59

Nope, jag verkar ha failat ganska hårt när jag satt ihop listan. Insektören är dock nån som inte behöver ett utseende än då han inte har fått en profil.

Jag återkommer med en korrekt lista snart.