Jo, av nån anledning så har Andromeda fått fortsätta till säsong 5 trots att den varit skräp ända sedan säsong 3... Den är dock slut nu efter säsong 5...
Och jaja... R ligger alldeles bredvid T, så.. felstavning..
Posted 06 February 2005 - 18:56
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 06 February 2005 - 19:01
SVT:s slakt då. Det är inte säkert att serien kommer tillbaka.Pffft... :rolleyes
Innan serien var bra!? Skrev du en fiktiv säsong 8, som var bättre än den officiella avslutningssäsongen?Angående Voyager så är det intressant, med tanke på att du såg den riktigt kassa delen av serien - alltså innan serien faktiskt var bra. Det säger ju en del om vad ENT:s kvalité borde vara i dina ögon
Edited by Johannes NA, 06 February 2005 - 19:02.
Posted 06 February 2005 - 19:55
Posted 06 February 2005 - 20:14
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 06 February 2005 - 20:27
SVT:s slakt då. Det är inte säkert att serien kommer tillbaka.
[Innan serien var bra!? Skrev du en fiktiv säsong 8, som var bättre än den officiella avslutningssäsongen?
![]()
Posted 06 February 2005 - 21:15
Jag gnäller över att de har sagt att serien möjligen inte kommer tillbaka. Det är knappast min definition av "utmärkt behandling"Bah, de har behandlat serien utmärkt, så att börja gnälla ser jag inte något annat i än ren och skär bortskämdhet.
Jo, jag vet. Är frustrerad över att jag aldrig fick sett de första sex säsongerna. Samtidigt är jag ite säker på om om jag är motiverad till att se hela serien från början.Men du vet exakt vad jag menade. Du såg serien då den var skräp. Tänk om du sett den då den var som bäst.
Edited by Johannes NA, 06 February 2005 - 21:18.
Posted 06 February 2005 - 21:52
Posted 06 February 2005 - 23:52
Jag gnäller över att de har sagt att serien möjligen inte kommer tillbaka. Det är knappast min definition av "utmärkt behandling"
![]()
Jo, jag vet. Är frustrerad över att jag aldrig fick sett de första sex säsongerna. Samtidigt är jag ite säker på om om jag är motiverad till att se hela serien från början.
Edit: Jag tyckte ju iofs inte att serien var skräp, annars hade jag ju aldrig fångats av den
![]()
Posted 07 February 2005 - 00:37
Eh, det räknas knappast som bortskämdhet att bli sur på en public service-kanal som avbryter en serie innan dess säsong ens tagit slut. En kanal som berättar att de tänker göra ett uppehåll på minst ett år, och att det nog mycket väl kan vara så att vi faktiskt sett det sista av serien på kanalen.Återkom med gnället om två år om de fortfarande inte visat den. Då är det något annat än bortskämdhet. :rolleyes
Posted 07 February 2005 - 02:39
Posted 07 February 2005 - 17:50
Sändningstiden var visst dålig: Jag hann aldrig hem till dessTiden var inte alls dålig, tvärtom helt okej, och de pushade väldigt bra för serien (två gånger i veckan, visade den väldigt snabbt etc.).
Edited by Johannes NA, 07 February 2005 - 17:50.
Posted 07 February 2005 - 18:28
Att de bröt serien ett avsnitt innan säsongen var över kan jag i och för sig tycka var vettigt. Om de nu är osäkra på att serien kommer tillbaka skulle det varit taskigt att sända cliffhangern i sista avsnittet. Vi sci-fi-nördar kanske laddar hem episoderna över Internet eller köper DVD-boxarna när de börjar släppas i vår, men den stora majoriteten tittare skulle aldrig fått en rimlig chans att se upplösningen.Sedan avbröt man serien något avsnitt innan den egentliga säsongne tagit slut. Och nu är det inte säkert att serien kommer tillbaka. Det är en dålig behandling, det tror jag att de flesta (förutom de som avskyr serien över allt annat, möjligen
) kan skriva under på.
Posted 08 February 2005 - 19:53
Posted 09 February 2005 - 14:28