Att Axl inte är helt frisk visste vi väl alla sen tidigare?
Guns N' Roses
Started by Ned Flandiddelianders, Jun 27 2006 11:04
29 replies to this topic
Posted 27 November 2008 - 15:59
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 27 November 2008 - 16:03
Axl gör ju inget fel. Det är ju snarare så att han är på fansens sida då Dr. Pepper inte infriar förväntningarna från dom som blivit lovade gratis läsk. Har man lovat folk att kunna ladda ner en kupong på deras hemsida och den kraschar så är det väl knappast Axl's fel?
Posted 27 November 2008 - 17:31
Du verkar tro att han gör det från godheten av sitt hjärta? Låt oss säga så här... Det tror INTE jag.
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook
Posted 27 November 2008 - 17:35
Tror inte jag heller. Men å andra sidan tycker jag han gör helt rätt och ser inget fel i det. Jag skulle också bli besviken på Dr. Pepper i det här fallet. Oavsett om jag vore Axl eller vilken snubbe som helst som ville ha gratis läsk.
Om han är frisk eller ej låter jag vara osagt och överlämnar till amatörpsykologerna istället...
Om han är frisk eller ej låter jag vara osagt och överlämnar till amatörpsykologerna istället...
Posted 30 November 2008 - 22:34
Skivan är jävligt bra!
Den kanske inte har det soundet som man förknippar GnR med men det hade egentligen inte Use Your Illusion plattorna. Chinese Democracy är en klockren och naturlig uppföljare till UYI. Och väldigt mycket bättre än UYI. Jag tror jag nästan föredrar den här sättningen av GnR. Låtarna och melodierna är bättre än någonsin, om nu bara Izzy Stradlin ville gå med igen så vore det hela perfekt i stort sett.
Slash är överskattad.
Den kanske inte har det soundet som man förknippar GnR med men det hade egentligen inte Use Your Illusion plattorna. Chinese Democracy är en klockren och naturlig uppföljare till UYI. Och väldigt mycket bättre än UYI. Jag tror jag nästan föredrar den här sättningen av GnR. Låtarna och melodierna är bättre än någonsin, om nu bara Izzy Stradlin ville gå med igen så vore det hela perfekt i stort sett.
Slash är överskattad.
En serietidning i handen, en glass i munnen och Depeche Mode i stereon = en skön sommarkväll
Chris Claremont, Scott Lobdell, Fabian Nicieza, Grant Morrison och Joss Whedon skriver X-Men BÄST!
"I caught a glimpse now it haunts me"
Chris Claremont, Scott Lobdell, Fabian Nicieza, Grant Morrison och Joss Whedon skriver X-Men BÄST!
"I caught a glimpse now it haunts me"