Motiv på ens husdjur ser jag inget fel med, frågan är om man verkligen kommer ogilla ens husdjur resten av livet bara för att man får ena ögat utklöst?
Kan säga att jag tänkte rätt mycket innan jag tatuerade mig, alla mina tatueringar symboliserar något för mig.
Djurmotiven står för att jag tycker om dessa vilda djur och kommer alltid göra det. Är även en stor djurvän och har ett extra hjärta som slår enbart för alla vilda och tama djur.
Tolkien texten jag har tatuerad representerar något fint i sig, jag tycker om det Tolkien skrivit samt att den återspeglar livet i det stora hela och är inte knuten till tid utan är tidslös och odödligt.
Motivet jag har på ryggen representerar mycket, bland annat min livslånga kärlek till landet Japan, men även mig som en nyfiken och mångkulturell person, sedan finns det en hel historia bakom mitt Tengu motiv som är unik. Läs mer om det via länken i min första post.
Hellre gör jag sådana här tatueringar än enbart tribals eller liknande modeflugor. Min tribal är egentillverkad, därav att jag ville ha den förevigad på min kropp. Om det inte vore för det skulle jag inte vilja ha en tribaltatuering.