jag har fått svar på min fråga om tele2(vision) ska skaffa den. å det har de inga planet på, men de ska framföra önske målet till nån ansvarig nisse. så ja rekomenderar alla som har tele2 att attackera.
å på tal om din box, supertreck. det e inget ovanligt. alla ja känner har haft krabb me dessa boxar, själv har ja två boxar å ha fått byta båda en gång. de håller bara i några månader sen e de kapputt tydlingen.
igår när ja å en polare satt hemma hos henne å glodde tv så hängde sig boxen, å den sitter fortfarande fast, kan inte byta kanal å när vi drog ut sladden å satt i den igen så fastnade den ingen. vi kan inte ens stänga av den. det e en redig piss box me andra ord. de kan ju se till att göra sina grejer ordentligt när de ska syssla me hatt.
Jag fick bara svaret från tele2 att det inte är omöjligt att den kanalen kommer.
Jag har en ny box nu![]()
Det måste varit nåt stort fel på dom första. Den nya som ser likadant blir inte lika het.
det va ju inte helt dåligt, då finns det en liten liten möjlighet att de faktist kommer ta in kanalen.
mina ny sketna boxar blir brännheta. även när de e avstängda. så det e väll bara för mig att vänta tills dessa två me gå sönder. okej kanske överdrev lite där, men de blir varma som tusan iaf. å värre när de e påslagna, då kan man nog säga att de blir brännheta.