De hade ett Bruce Wayne manus sparat länge men använde det tillsist när de insåg att de aldrig skulle få ha karaktären, fast med Angel of Vengeance istället vilket var väldigt uppenbart i avsnittet.
Det är synd att DC är så rädda för dubletter.
9x04: Echo Bra avsnitt. Kul att se Toyman också och att han faktiskt kallas Toyman.
Först förstod jag inte meningen med Clarks nya kraft men sedan märkte jag en skillnad på sättet han var och gillade det.
Bra scener mellan Lois och Clark. Lika så scenen mellan Tess och Ollie där hon först verkade bry sig så mycket men sedan blev helt kall och det visade sig att hon bara spelade. Men visst bryr hon sig. Hon beordrade ju Toyman att låta Oliver vara.
Jag gillade också att Clark äntligen insåg hur dåligt Ollie mår. Clark har varit så fokuserad på att Ollie mördade Lex men inte tänkt på vad det gjorde med Ollies psycke. Och självmordsförsöket var en rätt bra hint.
Jag gillar att Toyman förblir i serien. Det är alltid trevligt med en återvändande DC skurk.
Är det någon annan än jag som tycker att Chloe har blivit en aning för professionell? Hon är alltid gravallvarlig nu, all bussiness and no play. Vilket gör henne lite tråkig. Jag saknar gammla Chloe.
9x05: RouletteJag håller med. Scenen i slutet med The Blur Clark och Green Arrow Ollie var verkligen episk och kändes som att det är så det ska vara. Lite tillbaka till tiden då Ollie försökte lära Clark att vara en hjälte bara det att nu är de båda en hjälte.
Skönt att de inte drog ut på självmordsbenägen-fyllo-Ollie storyn förmycket.
Chloe var lite bättre här. Gammla Chloe lär aldrig återvända igen, det var rätt uppenbart. Hon räddade Olivers liv men det är allt lite skrämmande hur långt hon är villig att gå.
Lois och Clarks filmkväll var väldigt underhållande och hur Clark hämtade mat varanda gång någon behövdes räddas.

Jag känner inte så mycket till DC-skurken Roulette men det var kul med ännu en DC karaktär. Har varit en per avsnitt i säsong 9.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts