Jag har märkt ibland när jag klistrar text från Word (inte bara här) att det följer med extra information ibland som är svårtolkade för editorn och resultatet blir lite hur som haver. Men Turneringsarket bygger ju på ren bbcode och det borde ju inte vara något problem i klartextläge...
Är det alltid samma text du har problem med? Delar av bbcoden har ju ändrats på senare år och blivt mer avancerad, kanske jag som behöver se över formaterings-fomlerna?
«8» Kindred: The Embraced/Vampyrernas hemlighet [-4] (Sök: Duck²Go)
«8» De Drabbade [-7] (Sök: Duck²Go)
«7» Star Trek: Voyager [3] (Sök: Duck²Go)
«8» Star Trek: Enterprise [-6] (Sök: Duck²Go)
«8» Crime Story [-11] (Sök: Duck²Go)
«7» O.C, the [0] (Sök: Duck²Go)
«7» Jericho [6] (Sök: Duck²Go)
«8» Den sjätte dagen [-5] (Sök: Duck²Go)
«7» I, Claudius [0] (Sök: Duck²Go)
«8» Sliders [-8] (Sök: Duck²Go)
Har inga problem själv med att klistra från Turneringsarket, så länge jag inte klistrar det i RTF-läge då följer cellerna med och det ser inte klokt ut:
«8» Kindred: The Embraced/Vampyrernas hemlighet [-4] (Sök: Duck²Go)«8» De Drabbade [-7] (Sök: Duck²Go)«7» Star Trek: Voyager [3] (Sök: Duck²Go)«8» Star Trek: Enterprise [-6] (Sök: Duck²Go)«8» Crime Story [-11] (Sök: Duck²Go)«7» O.C, the [0] (Sök: Duck²Go)«7» Jericho [6] (Sök: Duck²Go)«8» Den sjätte dagen [-5] (Sök: Duck²Go)«7» I, Claudius [0] (Sök: Duck²Go)«8» Sliders [-8] (Sök: Duck²Go)
(Men bortsett från att radbrytningarna försvinner så hantweras listan rätt bra).
Edited by XC, 02 March 2013 - 08:44.