Vilka trådar passar bäst i Ten Forward? eller "Var är min tråd?"
Started by Robert Jonsson, Dec 03 2006 16:52
77 replies to this topic
Posted 07 December 2006 - 22:33
Ajabaja! Vi vill inte se några personliga påhopp här. Sluta med det omedelbart!
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 07 December 2006 - 22:39
Alltså, SUpertreck, XC har en poäng. Du kan säga att det är si och så i trådar utanför TF, men kan inte nämna en?
Som Xc säger/gör, det är så enkelt, om man nu har ett hum om var man ska leta, vilket man bör ha om man ska diskutera något.
Syftar då till att man ska ha en grund för sina argument.
Om man i ex. ett val skulle säga att man måste rösta på dem för att statistik visar att de är bäst. Sen om någon frågar var den statistiken finns, så blir svaret "Men vi har så mycket statistik, kan väl inte komma ihåg var den finns?"
Tror du att detta leder till att de blir valda?
Jag minns inte allt detaljerat men brukar kunna söka mig till äldre trådar med det innehåll som jag är ute efter.
Som Xc säger/gör, det är så enkelt, om man nu har ett hum om var man ska leta, vilket man bör ha om man ska diskutera något.
Syftar då till att man ska ha en grund för sina argument.
Om man i ex. ett val skulle säga att man måste rösta på dem för att statistik visar att de är bäst. Sen om någon frågar var den statistiken finns, så blir svaret "Men vi har så mycket statistik, kan väl inte komma ihåg var den finns?"
Tror du att detta leder till att de blir valda?
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 07 December 2006 - 22:56
Nä, jag tycker det verkar dags att stänga den här tråden, eftersom den har urartat rätt rejält, imho. Från båda sidorna av argumentet.
Måste jag påminna om Bill & Ted igen??...
Och eftersom detta är den sista posten i tråden så kan vi slutgiltigt säga att jag vann...
Eventuella protester och frågor tas i PM till mig, inte i någon ny tråd, tack.
Måste jag påminna om Bill & Ted igen??...
Och eftersom detta är den sista posten i tråden så kan vi slutgiltigt säga att jag vann...
Eventuella protester och frågor tas i PM till mig, inte i någon ny tråd, tack.
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."

This topic is locked