Visst, kan jag ge förslag och eftersom du verkar vilja ta dem här så gör jag det. Kom ihåg dock att jag inte gör det här för att vara taskig eller elak, utan för att försöka visa på varför jag tror en del har svårt att förstå dig.
Meningen: "jag är den ensamme dubbelmoralen som är defekt medan alla andra är så perfekta felfria." är rätt svårförståeliga av flera skäl:
Man kan inte vara dubbelmoral, men man kan ha det.
Defekt brukar vanligtvis användas om ett föremål är trasigt eller inte fungerar korrekt.
Perfekta är felböjt - det borde vara "perfekt".
Jag skulle omformulera meningen till: "Jag är den enda som tycker det finns en dubbelmoral. Alla andra är ju helt felfria."
Meningen: "Jag har fått klaustrofobi i den här tråden." känns konstig. Du har fått cellskräck i tråden? Det känns här som om du säger något annat än du vill säga. Det är sådana här små saker som ibland gör det konstigt att hänga med och jag tror det är därför du ibland hamnar i konflikter med andra. Inte nödvändigtvis att ni tycker olika, utan för att de missförstår dig.
Jag är den enda som tycker det finns en dubbelmoralVad då "tycker"? Nu har du ändrat meningens betydelser när jag inte tycker något.
Skriver jag så dåligt att du inte ser att det betyder att jag är den ende dubelmoral
medan alla andra aldrig utövat dubbelmoral?
Ska småbagateller att vissa ord inte har rätt böjning göra meningen svårläst?
Menar du att andra skriver helt korrekt utan att göra minsta fel?
Jag som sett andra som skrivit vissa ord med fel böjning.
Det är tydligen skillnad på vem som gör det hmm
Oj vad petig du är om man nu ska märka ord och göra så stort av det
I inlägg 96 skrev du Sentinel of Dreams
Moderatorerna arbetar åt administratörerna (admins) och ser till att hålla den stämningen som de slagit fram.
Ursäkta men. Ska det inte vara "och se till att hålla den stämning som de slagit fram"?
Hmmm.