Jag kan inte skicka meddelanden med min vanliga användare Garm, jag får upp följande felmeddelande.
Warning: classes_editor_composite::require_once(/home/tvland/domains/scifinytt.se/public_html/forum/ips_kernel/PEAR/Net_IDNA2/Net/IDNA2.php) [classes-editor-composite.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/tvland/domains/scifinytt.se/public_html/forum/admin/sources/classes/editor/composite.php on line 1677
Fatal error: classes_editor_composite::require_once() [function.require]: Failed opening required '/home/tvland/domains/scifinytt.se/public_html/forum/ips_kernel/PEAR/Net_IDNA2/Net/IDNA2.php' (include_path='/home/tvland/domains/scifinytt.se/public_html/forum/ips_kernel/PEAR/Net_IDNA2/') in /home/tvland/domains/scifinytt.se/public_html/forum/admin/sources/classes/editor/composite.php on line 1677
Jag kan inte heller skicka meddelande med detta konto. Sidan jag får upp, ser helt galen ut.
Jag har även problem med att skriva vanliga inlägg med min vanliga användare Garm. Antingen får jag upp ett felmeddelande där med, eller så går det bra, bortsett från att man sedan inte kan se att jag har gjort ett inlägg.
Edited by Garm 2.0 (Test User), 12 June 2013 - 14:31.