Okej, ni som känner till mig på denna eller andra forum så vet jag att jag har visat tonvis med idéer för serier och allt möjligt, men har inte riktigt visat nåt att bevisa för det. Men jag vill att ni ska vara vittne på att jag nu härmed ska fokusera på tre serie projekt: Min serieroman Cruise of the Dead som jag ska försöka lägga ut via Allan Kämpes Dreamtime Comics, U-666 som jag ska lägga ut via Serieforum (och kanske andra om de tillåter det) varje söndag efter nyår, och så sist men inte minst:
LAW FOR HIRE
Det är min absoluta seriösa serie projekt (eller försök till det iallafall) som jag ska rikta ut över atlanten till USA. Jag har lagt ut en slags pilot serie för fanzinet Svenska Superserier och jag kommer att lägga ut del två till nästa nummer, men efter det kommer jag att göra en reboot (ja jag VET om alla gör en reboot nuförtiden men låt gå).
Jag har planerat en storyline som sträcker sig ut på 50 delar sammanlagt med 24 sidor på varje del, och jag kommer att fokusera att rita upp fem delar först, lägga ut de som previews på min DA sida plus andra forum och försöka promota de inför både svenska och internationella läsare.
Jag har en bra idé om hur man ska försöka promota serien, plus en lista med seriebolag som jag tror att de skulle kunna nappa upp konceptet och allt det, men om ni har mer och specifika tips då vore jag tacksam för det
Edited by DarkPaladin300, 16 September 2011 - 10:55.