<harkel><startmindrebraskönsång>Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år... Ja visst ska han leva, ja visst ska han leva, ja visst ska han leva uti hundrade åår! Hurra! Hurra! Hurra! </harkel></slutmindrebraskönsång>
Grattis! ![]()
Posted 07 May 2013 - 06:04
<harkel><startmindrebraskönsång>Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år... Ja visst ska han leva, ja visst ska han leva, ja visst ska han leva uti hundrade åår! Hurra! Hurra! Hurra! </harkel></slutmindrebraskönsång>
Grattis! ![]()
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 07 May 2013 - 07:21
</öronplugg>
Grattis!

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 07 May 2013 - 12:54
Grattis! ![]()
Posted 07 May 2013 - 14:56
GRATTIS! ![]()
Posted 07 May 2013 - 15:43
Grattis Fiskrens!
Jag hoppas att du får en riktigt fin födelsedag.
Se så! Ät nu lite tårta.

Posted 07 May 2013 - 20:06
<rensar strupen />
<fotskrap>
hrrm... Nu är jag ju ingen talare men...
</fotskrap>
Jag vill ta det här tillfället i akt att... backa - nej, jag menar så klart tacka - för alla fina
<harkel />
gratulationer!
<paus>
<paus>
</paus>
</paus>
Speciellt tack för de fina tårtorna! Verkligen välvalda!
Posted 07 May 2013 - 20:14
Grattis! ![]()
Posted 07 May 2013 - 20:29
Edited by Synon, 07 May 2013 - 20:30.
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 07 May 2013 - 21:23
Vilket tal!
Tack. Du vet ju var jag fick inspirationen från
.
Posted 07 May 2013 - 21:23
Oj en till som fyller år. Grattis!! (Gör ni inte annat än fyller år här på forumet?)