JA! =) Är det inte på tiden att vi på Sci-fi nytt börjar spela lite spel tillsammans? Jag själv sitter just nu och spelar en hel del av hardcore arpg -spelet Path of Exile, och det hade varit kul att köra tillsammans med lite annat svenskt folk. =)
Har även inhandlat Diablo 3, där jag bara klarat ut en 1 figur, Barbarian på Normal, sen blev det lite tråkigt att fortsätta att köra solo. Så är det nån som är intresserad av att köra action rpgn tillsammans så vore det kul! =D
Även andra multiplayer -spel går ju bra, som Team Fortess 2 t ex, som är gratis. Väntar även på några patcher, så kommer nog även spelet Marvel Heroes vara värt att titta på.
Så, har ni nåt spel ni känner för att spela, så hör av er kära medforumiter!
Sci-fi nytt spelar spel tillsammans! =)
Posted 31 July 2013 - 23:47
Posted 01 August 2013 - 18:07
Jag spelar ytterst sällan multiplayer själv och äger inga av spelen du nämner, men det är en bra idé du kommer med. Kan vara bra för framtiden då man blir sugen på att spela något. Förhoppningsvis så finns det fler som tycker det.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 01 August 2013 - 19:54
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 01 August 2013 - 20:43
Som han sade.Jag spelar ytterst sällan multiplayer själv och äger inga av spelen du nämner, men det är en bra idé du kommer med. Kan vara bra för framtiden då man blir sugen på att spela något. Förhoppningsvis så finns det fler som tycker det.
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 03 August 2013 - 02:38
Kul att höra att det finns intresse! =)
Min egen tanke med tråden är så klart att vi ska spela Co-Op, m ao att vi ska sammarbeta och stödja varandra. Det är mitt favoritsätt att spela.
För att locka lite granna så kan jag visa ett antal spel som alla är AAA -bra titlar, som dessutom är HELT GRATIS(!). 0_o
Dota 2
Planetside 2
Firefall
Path of Exile
Team Fortress 2
Edited by PredaBot, 03 August 2013 - 02:42.
Posted 03 August 2013 - 22:27
Jag har börjat lira lite Diablo3 igen efter ett uppehåll på ett år. Hojta till så kör vi ![]()
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 05 August 2013 - 01:17
Nice! =) Jag PM-ar dig för lite skype-utbyte då.