Ny serie; Medium
Posted 04 January 2005 - 11:25
Håller på att tankar, får se om det är något att ha.
http://www.tvtome.co...t/showid-22414/
Posted 04 January 2005 - 12:43
Men ska göra det när jag kommer hem.
Hoppas avsnittet är bra, så att man får ännu en serie att följa
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 04 January 2005 - 16:18
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 04 January 2005 - 21:03
Förlåt, jag kunde bara inte låta bli...
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.
"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007
Posted 05 January 2005 - 14:30
Dock tror jag att serien har potential att bli bättre, så jag kommer nog se nästkommande avsnitt innan jag gör en vidare bedömmning.
Posted 05 January 2005 - 15:15
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
Posted 06 January 2005 - 04:37
Posted 09 January 2005 - 02:11
Jag föredrar nog Large.
![]()
Förlåt, jag kunde bara inte låta bli...
Har sett första avsnittet. Behöver nog några fler avsnitt innan jag kan avgöra serien. hon som spelade allison tyckte jag gjorde en bra insats.
Posted 12 January 2005 - 22:05
Kommer att ge den ett par avsnitt till, sen får vi se om jag kommer att fortsätta följa den.
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 13 January 2005 - 06:34
Posted 03 February 2005 - 09:20
Tue, 01 February 2005 00:46:47
MEDIUM Will Get A Second Season.
By Isabelle Carreau | (110 Reads )
NBC confirmed that its new supernatural series, MEDIUM, would get a second season of 22 episodes and would see its first season have 16 episodes in total. MEDIUM stars Patricia Arquette as a reluctant psychic who helps solve crimes.
MEDIUM airs on Mondays at 10 p.m. EST on NBC.
Source: Sci Fi Wire
Ja ja nu skal jag snart kålla första avsnitt nu när där fins hopp för en serie som varar mer än ett par dagar
Posted 15 February 2005 - 09:30
Medium - Start EJ TABLÅLAGD
källa TV 4