gjorde om en smilie till msn messenger för att få den att se ut som vulcan. men sen blev ja inte nöjd å ändrade ögonbrynen. å sen gjorde ja d igen... nu behöver ja er som kan säga vilken som ser mest ut som en vulcan.
Vulcans
Vulcans
Started by Snälle Hulken, Jun 01 2004 18:54
9 replies to this topic
Posted 02 June 2004 - 09:05
Av dde tre så var trean den jag tyckte mest liknande en vulcan. Fast ingen är ju neger... som Tuvok var
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 17 September 2004 - 10:51
Vet inte mycket alls om Star Trek, men dom ska väl se "arga" ut, så jag röstade på 2:an.
HK-47: You are like a delightful random cruelty generator, master, poisoning all you touch with your presence. You are a testament to all organic meatbags everywhere.
Posted 17 September 2004 - 12:38
2:an, ögonbrynen övertygade mig, btw de borde vara mera grönaktiga i hudfärgen...
Vad lyssnar och ser jag på?

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen
Posted 17 September 2004 - 12:59
2:an tyckte jag.
Posted 17 September 2004 - 16:40
tack så mkt allihopa! nu tycker ja att ja har tillräkligt
om d skulle ändra sig har ja kvar dom andra.
å du capshaw, ska inte du föreställa moderator? för ja tycker d värkar som om du antingen e gammalmodig lr rasse. d kan väl inte va så svårt å låta bli å säga neger.
för dom som undrar e ja inte mörkhyad, utländsk lr något sånt men ja har ändå en hel del emot alla rasse-jävlar.
om d skulle ändra sig har ja kvar dom andra.
å du capshaw, ska inte du föreställa moderator? för ja tycker d värkar som om du antingen e gammalmodig lr rasse. d kan väl inte va så svårt å låta bli å säga neger.
för dom som undrar e ja inte mörkhyad, utländsk lr något sånt men ja har ändå en hel del emot alla rasse-jävlar.
The sky's the limit.
Jon var namnet:
Jon var namnet:
Posted 17 September 2004 - 18:50
Fast jag säger också Neger, även om jag försöker att säga svarta istället...man behöver inte vara 50+ för att vara van att säga Neger faktiskt..
Det är alla negerbollars fel..
Och nej jag är inte rasist...
Och nej jag är inte rasist...
Vad lyssnar och ser jag på?

Posted 17 September 2004 - 19:16
Säger inte neger. Däremot negerboll (ja om den där runda chokladbollen alltså
)
------>Sci-Fi Nytt <-------
Posted 23 September 2004 - 11:00
Nr 2 är bäst...
With great power comes great responsibility. This is my gift and my curse. I am Spider-man.
last.fm Filmtipset
last.fm Filmtipset
Posted 24 September 2004 - 08:21
Tycker ingen var speciellt lik, men av de tre så får jag väl säga 2.