Sådärja, dags för första ronden i den andra spelturneringen. För de som inte hängt med från början informerar jag om att detta är turneringen som berör verklighetstrogna spel. Man kan tycka att t.ex. GTA inte är verkligt, men jag ville dela upp turneringarna i två - en Science Fiction/Fantasy och en icke. Dock är Super Mario inte riktigt Science Fiction/Fantasy men fick vara i nämnd turnering, alltså kallar jag det Overkliga och Verkliga spel, hoppas alla förstår indelningen.
Röstandet går till precis som vanligt, med skillnaden att jag nu ska välja spelen slumpvis istället för att det översta möter det understa osv hela tiden. Hoppas att jag har allas förtroende inom detta (jag använder förstås en generator som ger ett slumpvis tal mellan 1 och 64). När så två spel valts ut är det upp till er att skriva ett inlägg med det spel ni röstar på.
Diskussioner sköts i diskussions-tråden (otroligt nog), här röstar vi bara, men ta gärna upp tankar och frågor i andra tråden som sagt. Förhoppningsvis kan Kermit hoppa in om jag är borta eller så, ska PM:a honom om det.
I början låter vi det hålla på i några dagar, sedan kör vi ny omgång varje dag.
Så... Må bäste spel vinna!
Det är inte första rundan längre, utan andra och tävlingen fortsätter här!
Vinnare:
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
Civilization II
NHL 06
Grand Theft Auto: Vice City
Battlefield 2
Civilization III
Max Payne
Age Of Empires 2
Need 4 Speed: Hot Pursuit 2
Civilization IV
GUN
Call of Duty
Pirates!
Splinter Cell
Panzer General II
Splinter Cell Chaos Theory
Förlorare:
Colin McRae Rally 3
Hitman: Blood Money
Kingpin: Life of Crime
NFS:Underground 2
Full Spectrum Warrior
Ghost Recon
Goldeneye
Splinter Cell Pandora Tomorrow
Commando
Green Beret
Jönssonligan och jakten på Mjölner
Tony Hawk's Pro Skater 4
XIII
Call of Duty II
Traitors Gate
Commandos: Behind Enemy Lines
Deltatagarlista:
Edited by Sentinel of Dreams, 10 January 2007 - 14:01.

This topic is locked