1. Venom: Vare sej han är en skurk eller en hjälte, Venom är en karaktär jag absolut älskar. Visserligen har han gått lite överstyr på senaste tiden, men om vi tittar på hur han var i början, då är han definitivt #1.
2. Doc Ock: Octopus från 90-talet var en väldigt bra karaktär som hela tiden kunde ställa till det för vår favoritspindel. Även han har blivit något förändrat i dom senaste numren, men han är ändå en väldigt trevlig skurk.
3. Hobgoblin: Även om många säger att Green Goblin är bättre tycker jag att Hobgoblin är en karaktär som verkligen går långt för att nå sitt mål. Bli besatt av en demon, förvandlad till en cyborg, ja han gör mycket för att bli av med sina fiender. Bästa perioden var när han ett med Demogoblin.
4. Juggernaut: Han är stor, stark och ostoppbar. Hur kan man inte gillar honom. Svårt att säga mer exakt vad som gör honom så bra, men han är helt enkelt en kul karaktär att se.
5. The Answer: Hans kraft är den bästa kraften jag kan tänka mej. Att ha just den kraften som behövs i det rätta tillfället, kan det bli bättre? Visst, hans kostym var inte det snyggaste och han har inte varit med sen 80-talet, men han är ändå en favorit.
Övriga:
Green Goblin
Electro
Shocker
Scorpion
Rhino
Mr. Sinister
Magneto
Phalanx