Min hobbyes är läsning, brevväxling, lyssnar på music (pop) och tittar på filmer (fantasy och adventure)
Mina favorit band och artister är D-Side, A1, Bon Jovi, Avril Lavigne, Westlife, Hanna Pakarinen och mycket annat. Jag älskar vackra och långsamma låter
Jag är en stor Harry Potter, Friends och Charmed fan. Min favorit gestalter från Harry Potter är Ron och Hermione. Från Friends jag älskar Joey och Chandler och från Charmed Piper och Leo
Jag har en hemsida Blue Angel
om du vill veta mer, gå där!
Edited by Sun Lee, 19 July 2004 - 16:58.




