(Okej, jag ville testa en Poll-funktion och XC gav mig förslaget på vad pollen skulle handla om.
Hur mycket älskar du SoD?
Posted 09 August 2009 - 21:19
(Okej, jag ville testa en Poll-funktion och XC gav mig förslaget på vad pollen skulle handla om.
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 09 August 2009 - 21:25
Ahh - det ser ut som den inställningen gör att man kan se vem som röstat vad.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 09 August 2009 - 21:26
Eftersom "inte ett dugg" inte finns med i pollen så kan jag givetvis inte rösta.
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 09 August 2009 - 21:30
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 09 August 2009 - 21:46
Den funktionen kan väl få vara kvar. Då vet man ju vad man har röstat på ifall någon postar i en gammal poll
Jaha, man kan radera sin röst också. Kan man rösta på nytt sen ifall man gör det om man t.ex ångrar sig/röstade fel?
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 09 August 2009 - 21:52
Jag vet inte hur det är att radera sin röst. Du kan ju testa och se om det fungerar Georgia?
Posted 09 August 2009 - 21:57
det gick alldeles utmärkt, bara att välja nytt alternativ.Jaha, man kan radera sin röst också. Kan man rösta på nytt sen ifall man gör det om man t.ex ångrar sig/röstade fel?
Posted 09 August 2009 - 22:03
Bästa är ju förstås att man skriver ett inlägg vad man har röstat på så att man inte glömmer. Men om en gammal poll blir aktiv igen ett x antal månader så kanske man har ändrat mening och vill rösta på nytt. Då kan man ju ändra sig och sen skriva varför man har gjort det.
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 09 August 2009 - 22:21
*springer*
//Peak
sixty six."
Posted 09 August 2009 - 23:02
Posted 09 August 2009 - 23:10
Posted 09 August 2009 - 23:11
//Peak
sixty six."
Posted 09 August 2009 - 23:15
Posted 09 August 2009 - 23:21
(Och för att svara på Maries fråga: Det betyder att du gladeligen ger bort din förstfödda när jag så kräver.
Edited by Sentinel of Dreams, 09 August 2009 - 23:21.
Edit: Spelling ffs! :(
Posted 09 August 2009 - 23:29
Winter is Coming
Posted 10 August 2009 - 10:14
Posted 10 August 2009 - 13:45
Saknar alternativet "Jag har inte rätt att uttrycka nån åsikt för min Mästare SoD". Har du gått och blivit gammal o snäll?
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 10 August 2009 - 13:55
//Peak
sixty six."
Posted 20 August 2009 - 02:55
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 20 August 2009 - 08:44
Saknar alternativet "Jag har inte rätt att uttrycka nån åsikt för min Mästare SoD". Har du gått och blivit gammal o snäll?
Nej, jag har inte blivit snäll. De som röstar är rebeller - skötsamma slavar röstade inte. Dags att bestraffa en hel bunt personer mao.
"Jag drömmer varje natt om att få piska honom." är väl det som stämmer bäst. Med en sådan där Indiana Jones piska som ger djupa svidande sår.
Efter att sett Wylies länk i Castlevania-tråden kunde jag inte låta bli att le.