Hej!
Jag fann det här "spelet", http://boards.ign.co...91/120503741/p1, som jag tycker är väldigt skoj så jag ville bara fråga ifall jag får tillåtselse att starta ett spel som det på det här forumet, fast med X-Men (och kanske andra Marvelfigurer) istället för Naruto, som spelet jag länkade till handlade om.
RPG spelet är relativt enkelt, det handlar bara i princip om att attackera andra samt kanske hela sig själv, och man kan använda speciella krafter då och då för att boosta antingen attacken eller healingen.
Om inget annat så är det ett skoj tidsfördriv när man itne har nåt bättre för sig. ;P
Fråga om RPG
Started by Psylocke, Jul 21 2006 15:14
2 replies to this topic
Posted 21 July 2006 - 15:14
DeviantART - Mina teckningar, etc
official NARUTO fanatic!!! yay för NaruSasu yaoi! <3
It was, like, we were all such sort of Jackson followers, that he could've said anything and you'd go, "Yeah, sure"... "So at this point, Aragorn grabs Legolas and tongues him", and you'd go "Oh, yeah, that makes sense". - Orlando Bloom, Return of the King Extended DVD, Cast Commentary
"Yeah, I'm squealing! That's the sound you make when your best friend takes a gun and stabs you in the back right infront of your eyes!" - Shawn Hunter
official NARUTO fanatic!!! yay för NaruSasu yaoi! <3
It was, like, we were all such sort of Jackson followers, that he could've said anything and you'd go, "Yeah, sure"... "So at this point, Aragorn grabs Legolas and tongues him", and you'd go "Oh, yeah, that makes sense". - Orlando Bloom, Return of the King Extended DVD, Cast Commentary
"Yeah, I'm squealing! That's the sound you make when your best friend takes a gun and stabs you in the back right infront of your eyes!" - Shawn Hunter
Posted 21 July 2006 - 15:28
Skummade det lite lätt, men frågan är hur stort intresse det finns för det? I grunden är det väl som avgör. Man skulle kunna sätta upp ett eget forum i Lekhörnan ddär man kan hållas.
Om man öppnar upp ett forum för det här sedan är det rätt lätt att ta bort det sen och flytta materialet som postats till Lekhörnan sedna så det borde inte bli allt för svårt att fixa. Till och med jag klarar det, så slipper Peak arbeta.
Vad jag dock skulle vilja se är lite mer hur du tänkt kring reglerna? Och på svenska? Hur skapar man karaktärerna? Men det hela kräver som sagt var lite mer intresse först - förslagsvis anmäler sig intresserade här!
Om man öppnar upp ett forum för det här sedan är det rätt lätt att ta bort det sen och flytta materialet som postats till Lekhörnan sedna så det borde inte bli allt för svårt att fixa. Till och med jag klarar det, så slipper Peak arbeta.
Vad jag dock skulle vilja se är lite mer hur du tänkt kring reglerna? Och på svenska? Hur skapar man karaktärerna? Men det hela kräver som sagt var lite mer intresse först - förslagsvis anmäler sig intresserade här!
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 21 July 2006 - 15:34
Finns det intresse så funkar allt..
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."