Jump to content

Photo

Välkomna!

5 replies to this topic

#1 TFels

TFels

Svarta hålet i galaxens centrum

• Moderator
  • 2,975 posts
  • Interests:Serier
    Konst
    Musik
    Pedagogik
    Formel 1

Posted 05 November 2006 - 22:26

Hej allihop!

Som flera av er kanske vet så är tidningen Svenska Superserier på väg att starta forum här hos Scifinytt. Vi har alltså vår egen avdelning där vi kan diskutera SSS.

Så ta och registrera er så kör vi! Och glöm inte att ni får tillgång till övriga delar av Scifinytts forum också.

Välkomna!
Posted Image<br />
Thomas<br />
Svenska Superserier

#2 Darth Sidious

Darth Sidious

Commander

• Members
  • 251 posts

Posted 14 January 2009 - 16:58

Är tidskriftsbutiken.nu det enda stället online som man kan köpa era tidningar från? Finns det andra ställen kanske ni kan dela med er av lite länkar. Jag är även intresserad av baknummer. Anledningen är att jag fick två tidigare nummer av en bekant och tyckte så mycket om det jag såg att jag gärna vill upptäcka äldre och nya nummer, men vet inte riktigt vart jag ska vända mig.

Edited by Darth Sidious, 14 January 2009 - 17:00.

#3 Virtus

Virtus

Senior Captain

• Members
  • 634 posts

Posted 15 January 2009 - 15:43

Är tidskriftsbutiken.nu det enda stället online som man kan köpa era tidningar från? Finns det andra ställen kanske ni kan dela med er av lite länkar. Jag är även intresserad av baknummer. Anledningen är att jag fick två tidigare nummer av en bekant och tyckte så mycket om det jag såg att jag gärna vill upptäcka äldre och nya nummer, men vet inte riktigt vart jag ska vända mig.

Tyvärr så är tidskriftsbutiken det enda stället där man kan beställa dem online. Annars så får man ta sig i nacken och köra ner till en av butikerna som listas där.

#4 Darth Sidious

Darth Sidious

Commander

• Members
  • 251 posts

Posted 16 January 2009 - 17:40

Tack för svaret och hjälpen.

#5 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 19 January 2009 - 12:10

Äldre nummer (både nya som begagnade) kan även finnas via ställen som säljer begagnat/nytt. Seriebörsen som finns i Lkpg där jag bor har några ex. (Nya) (Ligger under SERIER, Svenskt). Kan då säkert även finnas på andra ställen också.

#6 SuperJelcander

SuperJelcander

Lieutenant Commander

• Members
  • 142 posts

Posted 21 January 2009 - 14:10

Tack för svaret och hjälpen.

Och skulle du ändå ha svårt att få tag på alla, eller det är väldigt krångligt, kan du maila mig fredrik.jelcander@svenskasuperserier.se så kan jag säkert hjälpa till och skicka dig några tidningar. Då får du betala genom överföring till mitt konto och betala frakten precis som på tidskriftsbutiken. Eller om du bor i Helsingborgstrakten kan du komma inom och hälsa på och köpa direkt från mig. Detta gäller givetvis för alla. Allt för våra läsare.

Reply to this topic