Ser mycket bra ut! Och du (Fredrik Superjelcander) har helt rätt i att textningen gör stor skillnad!
Lite åsikter. Håller med om att radavståndet är aningen tätt i dagböckerna. Ibland kunde det vara mer luft till höger också. Å andra sidan ser jag gärna ett mindre radavstånd i pratbubblorna. Och gärna en rak text där för att den ska skilja sig mer från dagboken. Men det är en mindre viktig detalj. Det här känns lovande!
Tack för berömmet.
Jag håller med om att texten i dagboken kan kännas lite packad, men jag vet inte hur jag kan ändra den lite i photoshop. Dubbelt radavstånd blir för stort och jag hittar inte inställningarna för att ändra radavståndet i texterna. Någon som kan hjälpa till där?
Sedan upptäckte jag precis själv att texten i pratbubblorna lutar. Jag har inte sett det innan och det är mycket irriterande. Jag har nu textat 5 sidor och jag får se om jag ändrar det. Problemet där är att pratbubblorna inte tvunget passar om jag ändrar typsnittet. Det är inte så att de är skrivna i kursivt utan detta är standardtexten.
Marvel Comics - Hmm, jag undrar vem det var som skrev om vampyren i Stockholms tunnelbana
Daniel - Jag har jobbat i en videobutik och jag älskar film. Dessutom spelar miljön stor roll i den här historien. Kul att du gjorde kopplingen till Superkillen och hans jobb i videobutik.
Glöm det jag skrev om photoshop. Jag hittade själv var jag kunde ändra radavstånd. Det var inte särskilt svårt att hitta

.
Det tog heller inte särskilt lång tid att texta om sidorna och jag har lyssnat på er kritk och gjort nya versioner. Jag tycker själv det blev mycket bättre. Vad tycker ni?
(Jag ska ta bort en version av bilderna när jag fått lite svar. Jag känner mig lite överexponerad)